Tulokulma -podcast

Verohallinnon Tulokulma -podcast avaa keskustellen ovea uudenlaiseen työkulttuuriin ja sen taustalla olevaan johtamiseen.

Uunituoreessa jaksossa keskustellaan, miten asiakkaan tarpeet huomioidaan, kun palveluita uudelleen muotoillaan ja miten hankitaan parempaa asiakasymmärrystä. Keskustelun lomassa pohditaan, voiko virkamies olla todella ketterä ja pantterin maineessa. Millainen on johtaja, joka rakastan läpinäkyvyyden rakentamista ja miten yhdenvertaisuus otetaan huomioon toiminnassa.
Avaamme jaettua johtajuutta ja millainen merkitys sillä on työntekijäkokemukseen, joka näkyy lopulta asiakkaalle asti.

Vieraana asiakaskokemusjohtaja Marja Koskimäki Verohallinnon Asiakkuusyksiköstä.
Juontajina Hannele Lotsari-Coffeng ja Jussi Miettinen.

Marja Koskimäki: Voiko asiakaskokemus olla liian hyvä?