#TuunaaTyöValtiolla – Äänestä paras toimintamalli!

Kiitos kaikille, jotka jaoitte kanssamme hyvän käytäntönne tai toimintamallinne! Haasteessa on siirrytty ”peukutus” -vaiheeseen. Anna siis arviosi esille nostetuista hyvistä toimintamalleista 15.3. mennessä . Tarkemmat ohjeet sekä esille nostetut toimintamallit löydät TÄÄLTÄ.

Parhaat, innostavimmat ja eniten yleisöääniä saaneet käytännöt palkitaan Valtio Expossa 9.5.

Viime vuodet ovat osoittaneet, että valtionhallinnosta löytyy valmiutta ja kyvykkyyttä uudistaa toimintatapoja hyvinkin ketterästi. Nyt on aika hyödyntää yhdessä opitut ja käyttöönotetut toimintamallit, levittää niitä myös muiden käyttöön sekä jalostaa niitä yhdessä vieläkin paremmiksi.

Jos olet samaa mieltä, #TuunaaTyöValtiolla-kampanjamme on juuri Sinulle!

Haemme uusia, hyväksi koettuja toimintamalleja ja työskentelytapoja, jotka kattavat työn kaikki ulottuvuudet. Voit osallistua kampanjaan joko yksin tai yhdessä tiimisi, verkostosi tai muun ryhmäsi kanssa. Voit osallistua myös tutustumalla muiden onnistuneisiin kokemuksiin ja halutessasi jatkojalostaa niitä vieläkin paremmiksi.

Haussamme on sekä pieniä että suurempia innovaatioita ja kaikkea siltä väliltä.

  • Oletteko osa kokonaisuutta, jossa toimijat eri puolilta julkishallintoa ovat verkottuneet paitsi keskenään myös muiden yhteiskunnan toimijoiden kanssa?
  • Miten varmistatte monipaikkaisessa ja erilaisiin työnteon rytmeihin perustuvassa työssä sen, että kaikki pysyvät mukana?
  • Miten olette onnistuneet hybridityön toteutuksessa tavalla, joka olisi hyvä muillekin ?
  • Onko tiedossasi hyvä käytäntö, jonka haluaisit jakaa muille?
  1. Kampanja on käynnissä 1.2. – 30.4.2023 ja se jakautuu seuraaviin vaiheisiin:
  2. Käytännöt kehiin 1.2. – 15.2. – ilmoita hyvä käytäntösi
  3. Parhaiden peukutus 15.3. mennessä
  4. Valmisteluryhmä kokoaa lopputulokset huhtikuun aikana

Kampanjan tuotokset kootaan sekä Työ 2.0 Labin verkkosivulle että valtiolla.fi -alustalle kaikkien hyödynnettäväksi.

Kampanjan valmisteluryhmänä toimii Työ 2.0 Lab -tiimi.