Törmäämössä 25.8. ”Häiriökysyntä ja miten se taklataan”

Tehokkuus aiheuttaa usein osaoptimointia. Häiriökysyntää syntyy, kun palveluorganisaation työ organisoidaan ja sen tehokkuutta mitataan tuotantolähtöisen logiikan mukaisesti. Oletus on, että toiminnon vetäjä huolehtii siitä, että hänen omalla vastuualueellaan tehdään oikeita asioita tehokkaasti, ja eri toiminnot eivät juurikaan ole vuorovaikutuksessa keskenään. Epäonnistuminen asiakkaan palvelemisessa saa asiakkaan palaamaan takaisin lisävaatimusten kera. Asiakas on tyytymätön, organisaatio kuormittuu, työntekijät väsyvät ja kustannukset nousevat. Häiriökysyntä on signaali siitä, että vuorovaikutus ei toimi,

Tule kuulemaan lisää häiriökysynnästä ja miten siitä päästään eroon. Keskusteluun johdattelee  häiriökysynnän asiantuntija Hermanni Hyytiälä.

Ilmoittaudu mukaan oheisesta linkistä, joko livenä Labiin tai Teamsiin, viimeistään 24.8.!

Törmäilyterveisin,

Liisa Virolainen ja Virpi Einola-Pekkinen

TÖRMÄÄMÖSSÄ asiantuntijat eri puolilta julkishallintoa ja yhteiskuntaa kohtaavat tavoitteenaan löytää uusia ratkaisuja yhteisiin haasteisiin. TÖRMÄÄMÖ pidetään 1/ kk klo 8-9 Työ 2.0 Labissä , osoitteessa Yliopistonkatu 5, 3. krs, sekä Teamsissä. Formaattina on pari napakkaa 15 minuutin pituista alustusta ja sen jälkeen keskustelua ja kontaktien luomista.