Tietojohtamisen valmennus 16.10. ja 3.11.

Tietojohtamisen valmennuksessa tarkastelemme omaa ja työyhteisömme tai verkostomme tietoympäristöä ja pyrimme tunnistamaan sen vahvuuksia ja kehittämiskohteita. Toteutus on virtuaalinen (Teams, Howspace ja Mural) ja sinne mahtuu kerrallaan max. 30 henkeä.

Valmennuksen kohderyhmänä ovat kaikki tietojohtamisesta kiinnostuneet julkisen hallinnon työntekijät. Valmennus on osa Kehittäjävalmennusta, mutta myös sen ulkopuoliset osallistujat ovat tervetulleita. Valmennuksen vetävät Kimmo Järvinen (Verohallinto), Antti Seppänen (Valtiokonttori) ja Leena Kononen (Tulli)

Koulutus rakentuu kahdesta ½ päivän tapaamisesta, ennakkotehtävistä sekä välitehtävästä. Tapaamisten ajat 16.10. ja 3.11. klo 9.00–12.00.

Ilmoittaudu mukaan  1.10. mennessä

Lisätietoja: Antti-Pekka Seppänen, Valtiokonttori (etunimi.sukunimi@valtiokonttori.fi)

Valmennus on valinnainen osio Kehittäjävalmennus 2026 -valmennuskokonaisuudessa, mutta tähän osioon on mahdollisuus osallistua valmennuskokonaisuuden ulkopuolistenkin valtiolla työskentelevien henkilöiden.